Klacht Superdealstore.nl: Kapotte smart balance wheel Hoverboard 6,5 inch

Klachtnummer
# 196843
Gebruiker
Cynthia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon had op 01-02-2016 eindelijk zoveel geld gespaard om bij deze site een hoverboard te bestellen!! Na eindelijk 6 week kwam de hoverboard binnen. Na 2 maand ging zijn hoverboard al kapot. De hoverboard blijft trillen en hij kan er dus niet meer op rijden. Meerdere keren contact gezocht met www.superdealstore.nl alleen geen reactie terug. Nu is al een geruime tijd de website offline en zitten wij met een kapotte hoverboard van € 309,95!! Wij hopen dat ze zijn hoverboard willen maken, of hem een nieuwe willen toesturen of hem zijn geld willen terug geven zodat hij zelf een nieuwe kan aanschaffen.

De oplossing

Graag de oude repareren of en nieuwe toesturen of hem zijn geld terug geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen