Klacht Superdealstore.nl: Na een week gebruik kapote oxboard!

Klachtnummer
# 168337
Gebruiker
MRV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 Maart heft mijn zon zijn Oxboard, geleverd gekregen, na een week gebruik , is Oxboard ikapot; Ik heb garantie formulier gestuurd, een paar emails om te herinneren, gebeld, maar geen reactive ontvangen. Deze bedrijf geeft geen klanten service.
Hoe kan ik garantie ontvangen om deze product en heem gerepareerd or een nieuwe krijgen? Anders zit mijn zon, van zijn verjaardag geld, met een dure grap van 319 euro.

Product: Smart Balance Board hoverboard SF65 blauw new style / Bluetooth; SF65 blauw new style.

De oplossing

Il will geld terug van deze aankoop or een nieuwe Oxboard.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen