Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Superdealstore.nl: Na een week gebruik kapote oxboard!
Details
Klacht
Op 5 Maart heft mijn zon zijn Oxboard, geleverd gekregen, na een week gebruik , is Oxboard ikapot; Ik heb garantie formulier gestuurd, een paar emails om te herinneren, gebeld, maar geen reactive ontvangen. Deze bedrijf geeft geen klanten service.Hoe kan ik garantie ontvangen om deze product en heem gerepareerd or een nieuwe krijgen? Anders zit mijn zon, van zijn verjaardag geld, met een dure grap van 319 euro.
Product: Smart Balance Board hoverboard SF65 blauw new style / Bluetooth; SF65 blauw new style.
Gewenste oplossing
Il will geld terug van deze aankoop or een nieuwe Oxboard.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.