Klacht Superdealstore.nl: Onjuiste Hoverboard geleverd.

Klachtnummer
# 167265
Gebruiker
Fiona
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na veel gebel / email etc. uiteindelijk toch 'een' Hoverboard gekregen, echter niet waarvoor we betaald hebben (340 Euro), alsmede zonder mede levering van tas en dergelijke. In dit geval gesproken en correspondentie gevoerd met Mirijam Verleijsdonk.
Allerlei beloftes werden gedaan, ze zou zelf op zondag 13 maart 2016 komen om het product te ruilen met de juiste Hoverboard, helaas! Nooit gezien. Nadien wel een aanvullend bericht gekregen dat ze vanwege familiaire omstandigheden (ha ha) niet kon komen.
We hebben dat ding nog en willen het graag terug geven aan wie dan ook tegen terugbetaling van ons geld uiteraard.
Indien we niets hierover horen dan volgen zeker verdere stappen naar het programma RADAR / OPGELICHT.

De oplossing

Zoals reeds omschreven: GELD TERUG

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen