Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Superdealstore.nl: Onjuiste Hoverboard geleverd.
Details
Klacht
Na veel gebel / email etc. uiteindelijk toch 'een' Hoverboard gekregen, echter niet waarvoor we betaald hebben (340 Euro), alsmede zonder mede levering van tas en dergelijke. In dit geval gesproken en correspondentie gevoerd met Mirijam Verleijsdonk.Allerlei beloftes werden gedaan, ze zou zelf op zondag 13 maart 2016 komen om het product te ruilen met de juiste Hoverboard, helaas! Nooit gezien. Nadien wel een aanvullend bericht gekregen dat ze vanwege familiaire omstandigheden (ha ha) niet kon komen.
We hebben dat ding nog en willen het graag terug geven aan wie dan ook tegen terugbetaling van ons geld uiteraard.
Indien we niets hierover horen dan volgen zeker verdere stappen naar het programma RADAR / OPGELICHT.
Gewenste oplossing
Zoals reeds omschreven: GELD TERUGBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.