Klacht Superdealstore.nl: Superdealstore Board ter reparatie aangeboden en niks mee vernomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 165056
Gebruiker
MIRJAMDIJKSTRA
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ons board eind april ter reparatie aangeboden (na 2 weken gebruik deed hij het al niet meer). Op 2 april ontvingen wij een mail dat er zou zijn ingebroken en dat een groot aantal boards gestolen was. Binnen twee weken zou alles afgehandeld zijn. Het is nu 21 april. Ondanks dat wij vele mails gestuurd hebben sindsdien, krijgen wij helemaal geen reactie van Superdealstore. De website is inmiddels ook offline. Schandalig.

De oplossing

Wij zien heel graag ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    MIRJAMDIJKSTRA
    Datum
    Vandaag is na weken wachten een nieuw oxboard bezorgd (na tussenkomst van de Consumentenbond)! Soap afgesloten. Bedankt!
  2. Auteur
    MIRJAMDIJKSTRA
    Datum
    Heel veel communicatie, website offline, sprake van faillissement. Uiteindelijk wel een nieuw oxboard ontvangen. Complimenten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MIRJAMDIJKSTRA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen