Opgelost door Superdealstore.nl: Superdealstore levert NIET en GEEN geld (nog) terug ontvangen

Moeder van een bedroefd kind

Ook mijn zoontje heeft van zijn zuur gespaarde geld € 300,00 betaald aan deze firma. We hadden e.e.a. gecheckt en zelfs iemand gesproken die daadwerkelijk geleverd heeft gekregen, plus ze zijn (aspirant)lid van St. Webwinkelkeur dus alles "leek" betrouwbaar. Helaas, ze reageren NIET op e-mails, telefoontjes etc. HELEMAAL NIETS! Op mijn orderbevestiging staat voor 1 april leveren. 't is nog geen 1 april, maar van het weekend een email gehad van deze firma dat ze te maken hebben gehad met een geweldsdelict en dat ze binnen 14 dagen leveren. Via mijn werk heb ik ingangen, maar er is NIETS te vinden over een geweldsdelict. Op mijn vraag of hier een proces-verbaal van is, geen reactie. Op de website van deze firma TOTAAL geen reactie, laat staan dat ze de mensen die een godsvermogen (vaak door kinderen zelf gespaard) een reactie geven. Ik heb voorgesteld het board zelf op te halen, maar ook hier GEEN enkele reactie op gekregen.

Contact en z.s.m. bedrag ad € 300,00 terugstorten!!

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Moeder van een bedroefd kind
    Ook ik heb hier besteld en raakte op nerveus van het uitblijven van een reactie van de eigenaar. Ze hebben te maken gehad met een geweldsdelict. Daardoor lopen ze achter met bestellingen, maar m'n zoontje heeft vandaag zijn board binnen gekregen en is helemaal blij. Een tip voor de eigenaren, houdt de mensen op de hoogte of zet nieuws op de website. Het board kost een hoop geld en als je geen of nauwelijks een reactie geeft, maakt dat de mensen nerveus, terwijl dit niet nodig is, want jullie kom
    Moeder van een bedroefd kind
    . Ze hebben te maken gehad met een geweldsdelict. Daardoor lopen ze achter met bestellingen, maar m'n zoontje heeft vandaag zijn board binnen gekregen en is helemaal blij. Een tip voor de eigenaren, houdt de mensen op de hoogte of zet nieuws op de website. Het board kost een hoop geld en als je geen of nauwelijks een reactie geeft, maakt dat de mensen nerveus, terwijl dit niet nodig is, want jullie komen je afspraken netjes na!

Moeder van een bedroefd kind

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?