Klacht Superdealstore.nl: Superdealstore neemt geen contact op

Klachtnummer
# 166909
Gebruiker
Suus Evers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het gekochte hoverboard is niet in orde. (Geen bluetooth en 1 sensor werkt niet goed). Ik heb het meteen gemeld via mail, telefoon, voicemail wel 10 x geprobeerd maar ze nemen geen contact op. Inmiddels is het hoverboard echt stuk. Hij doet niets meer. Mijn dochtertje heeft het zelf betaald en kan er nu niets mee.
We willen weten of we nog moeten wachten op een reactie of dat we andere stappen moeten ondernemen. Dit duurt nu al 6 weken.
Ik verwacht minimaal een reactie om te weten of ze de berichtjes ontvangen hebben en wat ze gaan doen om het op te lossen. Voor een kind van 13 die het zelf betaald heeft en er nu niet mee kan spelen is dit niet te snappen.

De oplossing

Met spoed een nieuw board leveren, en deze keer met wel bluetooth waar we voor betaald hebben. Minimaal even contact!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdealstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdealstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen