Klacht Superdealux: Misleiding en fraude, beloofde korting betekent uiteindelijk veel meer betalen dan via de sauna zelf

Linda2610

Op de tegoed kaart van Superdealux staat vermeld dat de 2e persoon een gratis arrangement krijgt, en de 1e persoon 50% korting, exclusief boekingskosten. Op de website echter, staat alleen dat de 2e persoon gratis is, dus niks over die korting voor de 1e persoon.
Daarnaast, staan de prijzen op de website van Superdealux veel duurder vermeld dan ze feitelijk zijn. Zo bieden ze een arrangement van de Sauna in Lunteren aan voor 75 euro, terwijl je op de website van Lunteren zelf 29,95 betaalt. Simpele rekensom leert dat je, als je de kaart van Superdealux gebruikt, zelfs veel meer betaalt!
Ze doen dus voorkomen dat ze veel korting geven wat niet zo is: MISLEIDING.
Ze geven prijzen anders weer dan de realiteit: FRAUDE

En reageren niet inhoudelijk op klachten; ik kreeg een standaard mail terug zonder antwoord (en met veel spelfouten)

Dat dit bedrijf ophoudt te bestaan

Wij vinden dat Superdealux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Superdealux?