Klacht Superdrogist: Netjes betaald daarna een halve bestelling ontvangen en daarna totaal geen reactie meer.

Klachtnummer
# 419379
Gebruiker
7777777
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De helft van mijn bestelling niet ontvangen , uiteraard wel betaald.
9 spuitbussen AXE deo waarvan 5 ontvangen waarvan 1 bus half leeg was.
Bestelling zal nageleverd worden stond op de afleverbon van de ontvangen 4,5 spuitbus , nou we zijn bijna drie weken verder en ik hoor niets meer.
Telefonisch word er niet opgenomen op e-mail word ook niet gereageerd.

De oplossing

Reageren op mailtjes of in ieder geval de telefoon opnemen , en mijn geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superdrogist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superdrogist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen