Opgelost door SuperDry: Retour artikel wordt maar niet gecrediteerd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 422375
Gebruiker
Y.A. Siem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23-1-2020 ontving ik bevestiging van een retour artikel. Het artikel ging ongebruikt en in de originele verpakking retour. Echter, het bedrag is na ruim 2 weken nog niet gecrediteerd. Superdry geeft geen reactie op mijn berichten. Nu krijg ik een betalingsherinnering van AfterPay. Willen jullie dit bedrag per direct crediteren?

De oplossing

Crediteren! Ordernummer SUPERDRY_2968574.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SuperDry hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y.A. Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Superdry heeft de creditering met vertraging verwerkt. Klachtenkompas heeft vaak alleen maar een signaleringsfunctie, want als bedrijven niet reageren bereik je er niets mee.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over SuperDry?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen