Opgelost door Superfunk.eu: GELD NIET GEÏNCASSEERD!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 423189
Gebruiker
Salim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na retourneren van een foute bestelling. Het pakjes is wel ontvangen. Meerdere malen mail contact opgenomen reageren helemaal niet. Ook via de chat reageren ze helemaal niet. HEB TOT HEDE MIJN GELD NIET ONTVANGEN!!

De oplossing

DAT IK MIJN GELD GESTOORD KRIJG!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Superfunk.eu is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Salim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Superfunk.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen