Klacht Superfunk.eu: Onduidelijk en onbeleefd
Details
Klacht
Site is ERG onduidelijk. Ik bestel iets waarbij in gewone duidelijke letters staat dat het uit voorraad leverbaar is. Echter na de bestelling wordt duidelijk dat dit niet zo is.Vervolgens probeer je contact op te nemen, maar elke link via de contact site is dood. Alleen het webformulier werkt.
Als je dat invult krijg je geen reactie.
Uiteindelijk een paypal claim ingediend en toen werd er ineens wél gereageerd. Uiteraard werd de beschuldigende vinger naar mij gericht. Want inderdaad, ergens in heel licht grijs staat op de website dat de levering 2-8 dagen is.
Lastig hoor, duidelijk zijn naar je klant......
Gewenste oplossing
Voor mij niet specifiek, maar voor de volgende klant.Email + telefoonnummer duidelijk op de site vermelden.
Wanneer iets niet op voorraad is dit in duidelijke lettertypes aangeven ipv lichtgrijs.
Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.