Klacht Superfunk.eu: Onduidelijk en onbeleefd

Carla Amse

Site is ERG onduidelijk. Ik bestel iets waarbij in gewone duidelijke letters staat dat het uit voorraad leverbaar is. Echter na de bestelling wordt duidelijk dat dit niet zo is.
Vervolgens probeer je contact op te nemen, maar elke link via de contact site is dood. Alleen het webformulier werkt.
Als je dat invult krijg je geen reactie.
Uiteindelijk een paypal claim ingediend en toen werd er ineens wél gereageerd. Uiteraard werd de beschuldigende vinger naar mij gericht. Want inderdaad, ergens in heel licht grijs staat op de website dat de levering 2-8 dagen is.
Lastig hoor, duidelijk zijn naar je klant......

Voor mij niet specifiek, maar voor de volgende klant.
Email + telefoonnummer duidelijk op de site vermelden.
Wanneer iets niet op voorraad is dit in duidelijke lettertypes aangeven ipv lichtgrijs.

Bijlagen

Shopeigenaar blijft maar naar de klager wijzen ipv het werkelijke probleem aan te pakken.

Beste Carla
    Bedankt voor uw email en klacht wel prettig dat u inderdaad aangeeft dat u dit zelf niet had gezien.

U geeft ook aan dat u ons niet kon mailen maar toch hebben wij met elkaar gemaild.
    Het is niet netjes hoe u ons hier behandeld aangezien ook het bedrag al is gecrediteerd ik zal de precieze volgorde voor iedereen die dit leest even inderdaad even vermelden :

U besteld het product op 18-06-2019 44 uur geleden
    u mailt ons 20-06-2019, 11:16 (2 uur geleden)
    u mailt ons 20-06-2019, 11:16 (11 min geleden)
    U heeft van ons een reactie : 20-06-2019, 11:16 ( nog geen 1 min na uw email)
    U maakt 20-06-2019 11:00 een paypal claim aan Dat is 16 min voor uw 2de email.
    U heeft uw bedrag direct op 20-06-2019,11:20 gecrediteerd ontvangen.
    en maakt op 11:29 deze klacht aan .

En nu gaat u ook nog eens melden hier dat het door de Claim komt ?
    dit had met 1 email opgelost kunnen worden.

U had ons kunnen vermelden ik had de levertijd helaas niet gezien en wil/kan niet wachten kunt u mij het bedrag terug storten.

Dit was het enige wat nodig was.

Verder geeft u aan dat de levertijden onduidelijk zijn .
    De levertijden worden weergegeven .
    1. op de product pagina.
    2. in de winkelwagen.
    3. u krijgt bij uw bestelling nog een STATUSPAGINA email waar u uw gehele bestelling in ons magazijn kan volgen.

Ik zal zo nog even contact opnemen om hier over te praten en wellicht de klacht te laten verwijderen.
    Als bewijs van ons contact heb ik nog even een screenshot toegevoegd.

screenshot over "duidelijkheid"
    Screenshot van falende contactmogelijkheden
    Carla Amse
    Wanneer je via google zoekt op superfunk.eu kom je erg veel klachten tegen, veelal over dezelfde problemen.
    Het zou de webshop eigenaar sieren wanneer hij wat met die klachten zou doen ipv steeds naar de klager te wijzen.
    Beste Carla
    Wederom bedankt voor uw email, Het lijkt me beter dat we hier mee stoppen aangezien het nu uw wordt tegen die van ons is. Al met al bent u gecrediteerd binnen een paar minuten aangezien u niet wil/kon wachten op het product. geen probleem voor ons.

ik wil wel dat u stopt met onwaarheden te vermelden.
    Beste Carla

ik wil wel dat u stopt met onwaarheden te vermelden.
    mijn wordt?

Mijn screenshots over de onduidelijkheden + dode contactlinks zeggen genoeg.
    Laat de lezer zelf hun conclusie maar trekken aangezien ik niet de enige ben die hier over klaagt.
    Superfunk.eu
    We gaan het hier inderdaad bij laten.
    Ik wil u wel bedanken voor alle feedback dit zullen we zeker meenemen om de site te blijven verbeteren.

Toch ook nog bedankt dat u vermeld dat u
    1. wel ons heeft kunnen mailen
    2. ook reactie van ons heeft gehad.
    3. binnen een paar minuten al uw geld terug had.
    4. u had gemist op de product pagina / winkelwagen / status pagina dat de levertijd van dit product langer is.

Ik had u ook nog proberen te bellen maar uw telefoon blijft naar (in gesprek gaan)

Ik wens u toch nog ondanks alles een hele prettige dag toe.

Ook een klacht indienen over Superfunk.eu?