Klacht Superga: Aankoopbedrag na retour wordt niet teruggestort

Klachtnummer
# 393450
Gebruiker
TK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin augustus heb ik mijn bestelling ontvangen en wegens foutieve maat ook geretourneerd. Ik wacht al anderhalve maand op het terugstorten van mijn aankoopbedrag. Na meerdere mails gestuurd te hebben, ontving ik 19 september jl. het bericht dat mijn aankoopbedrag overgemaakt was. Het is inmiddels 10 dagen later en het bedrag is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening.

De oplossing

Het aankoopbedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen