Klacht Superga: Geen bevestiging en terugbetaling van retourzending

Klachtnummer
# 361534
Gebruiker
Kim123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb schoenen besteld en deze op tijd geretourneerd. Na twee weken heb ik nog geen bevestiging van ontvangst gekregen, terwijl het pakketje wel is bezorgd. Ik heb een mail gestuurd met bewijs van de bezorging middels track & trace, en een bewijs van betaling. In je account als je inlogt zie je niks staan over geretourneerde bestellingen. Ik krijg geen reactie en er is geen telefoonnummer te vinden.

De oplossing

Contact en geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen