Klacht Superga: Niet het volledige retourbedrag ontvangen

Klachtnummer
# 354023
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb niet het volledige bedrag retour ontvangen van superga. Ze zijn niet te bereiken en reageren helemaal nergens op. En dat nadat ik ook al 2 maanden op mijn bestelling heb moeten wachten zonder communicatie!!

De oplossing

Ik wil dat ze mij het volledige bedrag terugbetalen, zo snel mogelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen