Klacht Superga: Superga bestelling niet gekregen, wel betaald.

Klachtnummer
# 389256
Gebruiker
1234duurtlang
Datum
0 reacties

Details

De klacht

31 augustus heb ik schoenen bij Superga besteld. Op de website staat bij de levering voorwaarde dat ik ze na 3 dagen binnen zou krijgen, maar helaas heb ik hier nog geen enkel bericht over gehad. Het is nu inmiddels 10 september en ik heb al meerdere mails verstuurd, maar Superga laat nog steeds niks van zich horen. Ik wil zsm of de schoenen ontvangen of mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil graag dat de schoenen zo snel mogelijk worden geleverd, of dat ik mijn geld terug krijg. Daarnaast ook een excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superga?