Klacht Superga: Uitblijven reactie na retourzending

Klachtnummer
# 361423
Gebruiker
Piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb meer dan twee weken geleden mijn schoenen geretourneerd, maar nog altijd - zelfs na meerdere emails - geen reactie ontvangen noch heb ik mijn geld teruggestort gekregen. Ook telefonisch heb ik geen contact kunnen krijgen.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superga hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superga?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen