Klacht Superieur: Ten onrechte een bedrag van 70 Euro afgeschreven van mijn rekening.

Eddy

Ten onrechte is er een bedrag van 70 euro van mijn rekening afgeschreven,terwijl er twee keer vorig jaar een intrekking van machtiging is verstuurt,aangetekend!!!
Het betreft een verlenging van een contract,welke op 01-09-2013 afloopt! Hierover geen bericht ontvangen,langs welke weg dan ook! Twee rekeningen van bovenstaande firma zijn inmiddels geblokkeerd! Hierover diverse tel.gesprekken gevoerd en er is een brief onderweg naar Hr.******* van bovenstaande firma. Tevens ook stukken naar de Consumentenbond,naar de afdeling Stekeligheden/Domper.
Ik vind dit (we leven in een land van vrije meningsuiting) lijken op diefstal. Ik zal dan ook mijn afschriften van de bank nauwlettend in de gaten houden en iedere keer als er weer wordt geprobeerd,geld van mijn rekening af te schrijven,het geld weer terugboeken en ook de eventuele nieuwe rekening blokkeren!

Ik wil gewoon af van deze niet zo een nette firma!
Afgelopen vrijdag de 9de aug. een boodschap gekregen van ene ******* van Superieur BV.Geen achternaam van deze *******, deze heeft zijn achternaam niet genoemd.
Dan neem ik aan dat deze ****** is opgericht of te water is gelaten. Zei dat hij met de klacht niet uit te voeten kon en geeft het door aan zijn collega's.Het bekende afschuiven of van kastje naar de muur gestuurd worden.
Deze ******* zal mij morgen terugbellen,maar dan ben ik aan het werk zoals meerdere mensen.
Ik wil dan ook geen telefoontjes krijgen over bovenstaande klacht,alleen een schriftelijke reactie!

Wij vinden dat Superieur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Superieur?