Klacht Superkeukens: verkeerd aanrechtblad geleverd

Klachtnummer
# 16683
Gebruiker
R. Voppen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een aanrecht gekocht met een kunstof blad. In de winkel hebben we bladen gezien en hij had staaltjes van bladen. Het blad dat geleverd is blijkt nu het blad te zijn dat we in de winkel lelijk vonden en waarvan de winkelier zegt dat we dat hebben uitgezocht. We weten zeker dat we het geleverdde blad niet gekozen kunnen hebben. We hebben iets anders uitgezocht en hij heeft een nummer opgeschreven, waravan wij dachten dat dat het nummer was van het blad dat wij uitgezocht hadden, en daarvoor hebben we getekend. Nu blijkt dat het het verkeerde nummer blijkbaar was.

De oplossing

Ik heb voorgesteld een nieuw blad te leveren waarbij we ider 50% betalen. Ik heb het bedrag van het blad en plaatsen achtergehouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Superkeukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Superkeukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen