Klacht Superprijs: Superprijs.net is hoogst onbetrouwbaar!

BeaB

Wie zaken doet met Superprijs.net en een artikel wil retourneren, komt er al snel achter dat dit vrijwel onmogelijk is. Van herroepingsrecht hebben ze nog nooit gehoord als je als consument te lastig wordt, reageren ze eenvoudigweg niet meer. Dat is erg laf.
Daarom kan ik iedere aspirant koper alleen maar adviseren NIET met deze firma in zee te gaan. Je krijgt er spijt van.

Ik wil dat het bedrijf het door ons per internet gekochte artikel terugneemt omdat wij er niet tevreden over zijn.
Het betreft een make-up spiegel waar al over gecorrespondeerd is, helaas zonder resultaat.

BeaB
Ze hebben een oplossing geboden en wel het volgende: we mogen het artikel zelf en op onze kosten terug sturen naar China. Na ontvangst zal het bedrag gecrediteerd worden, maar uiteraard zonder de verzendkosten. De verzendkosten naar China bedragen minimaal € 25,00 voor een (waardeloos) product van € 29,95. Dit is gewoon pesterij. Ik heb aangegeven met deze zaak te stoppen, maar op elke mogelijke manier zal trachten om andere kopers te behoeden voor deze malafide firma SuperPrijs

Ook een klacht indienen over Superprijs?