Klacht Supersaver Travel: Door vliegmaatschappij aan Supersaver terugbetaalde bedrag wordt niet aan klant uitbetaald

Klachtnummer
# 504002
Gebruiker
Jorian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg al 3 maanden van Supersaver een mail dat onze terugbetaling in het proces zit. Heb al een keer of 10 gebeld en elke keer wordt er aangegeven dat het geld binnen 1-2 weken wordt terugbetaald. Het probleem zit bij Supersaver. Die rentenieren lekker van ons bedrag. Transavia had het bedrag keurig netjes en snel naar hen terugbetaald. Alleen krijgen wij het maar niet terug.
Bellen schiet ook totaal niet op. Dan sta je eerst 1,5 uur in de wacht.

De oplossing

Het openstaande bedrag terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen