Klacht Supersaver Travel: Geen correctie van roep- naar geboortenaam

sad Niet opgelost
Gebruiker1531212650

Mijn Klacht
Via Skyscanner kwam ik uit bij Super Saver om een ticket naar Australië te boeken.
Helaas geen erg in gehad dat de computer alles automatisch in vult waardoor mijn roepnaam is gebruikt (het is ook zo vertrouwd, dáár had ik gewoon geen erg in)
Alles is geprobeerd om het te veranderen.
Waaronder de vliegtuigmaatschappij gebeld en die zeggen dat ze geen bezwaar hebben maar dat Super Saver dat moet regelen.
En bij Super Saver duurt het een eeuwigheid voor je contact krijgt en dan zeggen ze doodleuk dat het niét veranderd kan worden. Ik heb wel een Premium service pakket bij ze gekocht, daar wordt je praktisch toe gedwongen, dat garandeert dat administratieve veranderingen gratis zijn.
Nu lijkt me dit een administratieve verandering, maar ze weigeren om dat toe te passen.
Het gaat nb maar om twee letters: Lena ipv Lia
Wel kan ik, zonder geld terug te krijgen, mijn ticket annuleren, absurd natuurlijk, geen optie!
Het ticket kostte 1300 euro, ik heb daar heel lang voor moeten sparen om bij mijn 80 jarige schoonmoeder op bezoek te kunnen gaan.

Ik wil dat Super Saver mijn voornaam aanpast van "Lia" naar "Lena".

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1531212650
Nog steeds geen oplossing (3-6-2019) Wel is er een mail gekomen waarin ze stellen dat ze niet kunnen wijzigen omdat de vliegtuigmaatschappijen dat niet goed vinden. Maar die vinden het dus wel goed! Er schijnt zelfs een wet te zijn dat het verandert moet worden als het maar om max twee letters gaat. Inmiddels zijn de mails van de vliegtuigmaatschappijen met daarin de toestemming, naar Super Savers gegaan, maar daar is (nog?) niet op gereageerd.

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?