Klacht Supersaver Travel: Geen geld terug van geannuleerde vluchten via Supersaver

Klachtnummer
# 528646
Gebruiker
YinIbiza
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben in 2019 8 tickets naar Ibiza geboekt. Wij zouden van 30 mei tm 3 juni 2020 gaan.

De vluchten zijn geannuleerd ivm corona en de airlines (Easyjet en Vueling) hebben het geld in juni en juli al geretourneerd aan Supersaver. Helaas hebben wij ons geld niet terug en heb er een hard hoofd in dat dit na bijna een jaar nog gaat gebeuren.

Het gaat hier wel om 8x180 euro, kunnen jullie ons helpen?

Groet,
Yinrah

De oplossing

Wij hebben in 2019 8 tickets naar Ibiza geboekt. Wij zouden van 30 mei tm 3 juni 2020 gaan.

De vluchten zijn geannuleerd ivm corona en de airlines (Easyjet en Vueling) hebben het geld in juni en juli al geretourneerd aan Supersaver. Helaas hebben wij ons geld niet terug en heb er een hard hoofd in dat dit na bijna een jaar nog gaat gebeuren.

Het gaat hier wel om 8x180 euro, kunnen jullie ons helpen?

Groet,
Yinrah

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen