Klacht Supersaver Travel: Geen tickets, wel betaald en onbereikbaar.

Klachtnummer
# 550169
Gebruiker
Klacht#supersaverTravel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tickets geboekt, vage mail als antwoord dat het in behandeling is en er binnen 72 uur bericht komt. Geen bevestiging of boekingsnummer. De 72 uur zijn ruimschoots voorbij. Ze zijn onbereikbaar, lange wachtrij en dan word er opgehangen. Over minder dan een week zou het vertrek zijn maar ik heb geen tickets en wel ruim 1300 euro betaald.

De oplossing

Contact opnemen en de tickets leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen