Klacht Supersaver Travel: Het niet terugbetalen van een geannuleerde vlucht.

jabe

Het niet terugbetalen van een door de maatschappij geannuleerde vlucht op 16 maart 2020.
Deze vlucht is geboekt op 30-12-2019 de vertrekvlucht vond plaats op 4 februari en de retour zou plaats vinden op 31 maart 2020.
de retourvlucht werd enkele dagen voor vertrek geannuleerd door de vliegmaatschappij.
wij hebben bij Supersaver dit aangekaart omdat wij daar deze tickets geboekt hebben.
Zij hebben dit in behandeling genomen, maar geven bij navraag aan dat zij de zaak gesloten hebben voor verdere behandeling omdat wij al 60 dagen niet hebben gereageerd???
Wel vreemd omdat wij geen enkele reactie van supersaver krijgen als je ergens naar informeert werd er aangegeven dat zij het druk hebben i.v.m. corona.

Dat het bedrijf als nog zorgt voor correcte afhandeling van deze zaak en tot uitbetaling over gaat van deze geannuleerde vlucht door de vliegmaatschappij.

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?