Klacht Supersaver Travel: Het niet uitkeren van een voucher met de geldigheid van 2 jaar, noch reageren

Klachtnummer
# 462000
Gebruiker
Robin van Damme
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht naar en van Canada is geannuleerd (AirTransat). Supersaver moet de voucher met geldigheid van 2 jaar regelen als tussenpersoon. Veelal onbereikbaar, niet reageren op mijn mails. 1x telefonisch contact gehad en zogenaamd een 'voucher' die geldig zou zijn t/m januari 2021 (niet te policy van de airline en die moet Supersaver naleven!).

De oplossing

Ik wil een voucher die 24 maanden lang geldig is van AirTransat. De waarde van het bedrag dat ik heb betaald voor de 2 tickets. Zo niet dan eis ik mijn geld terug want volgens AirTransat moeten zij de policy volgen van hun.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen