Klacht Supersaver Travel: mijn geld terug

Klachtnummer
# 535929
Gebruiker
Salem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij supersaver ticket gekocht voor 320 euro van Amsterdam naar CAIRO in september 2019 maar was geanlerd door corona virus mijn reserveren nummer is (L160FK) ik honderd e mail gestuurd maar antwoord alleen maar wachten AuB ik wil mijn geld terug

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug maar tot nu ik heb geen antwoord

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen