Klacht Supersaver Travel: Naamsverandering lijkt onmogelijk via Supersaver

Klachtnummer
# 348703
Gebruiker
Jaarsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind februari vlieg ik met IcelandAir van Amsterdam naar New York en 4 maart terug. Ik heb mijn vlucht via SuperSaver geboekt. We zouden in december gaan maar door persoonlijke omstandigheden lukte dat niet. We hebben daarom de tickets (die zelf ongeveer €700 waren, voor bijna €500) omgeboekt. Natuurlijk zuur, maar jammer. Ik heb na betaling geen bevestiging van de tickets gekregen en in mijn account kon ik alleen nog zien dat we in december zouden vliegen. Gisteren ontving ik een mail van IcelandAir dat onze vlucht van 4 maart gecanceld is. Vervolgens een mail van Supersaver dat we gebruik kunnen maken van de vlucht op 3 maart. Ik heb Supersaver gebeld (geen mailadres op de website te vinden en via Facebook messenger reageren ze niet meer). Gevraagd of we financieel iets kunnen regelen omdat ons hotel inmiddels ook geboekt is tot 4 maart. Dit kunnen we niet annuleren. Supersaver geeft aan dat zij dit niet doen. Vervolgens zal ik in de mail van Iceland Air dat mijn middelste naam ook gebruikt is als Achternaam. Dit wil ik graag zsm veranderen. Supersaver geeft aan dat ik bij Iceland Air moet zijn, en Iceland Air geeft aan dat ik bij Supersaver moet zijn. Ik weet nu niet hoe ik mijn ticket kan veranderen.

De oplossing

Mijn naam op het ticket verandert zodat ik zonder zorgen richting New York kan. Daarnaast hebben ze nog heel veel stappen te zetten in hun klantenservice. Dat maakt mij verder niet meer uit, want zal nooit meer iets via deze website boeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen