Klacht Supersaver Travel: Niet bestaande ticket verkocht en niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 541721
Gebruiker
MrL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf heeft een ticket verkocht die niet eens wordt gevlogen door de maatschappij.
Ze zijn niet bereikbaar. Ik heb letterlijk in 9 uur in de wachtrij staan 1 iemand gesproken die mij vertelde dat ik bij de verkeerde afdeling was.
Dit terwijl men gewoon door een keuze menu heen loopt en ik het juiste heb aangegeven.

Nu wordt ik niet eens meer in de wachtrij geplaatst.

De oplossing

Geld terug of herboeking naar andere maatschappij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen