Klacht Supersaver Travel: not paying my refund for which I am fully eligible.

Klachtnummer
# 367935
Gebruiker
Yogesh Hadia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hello,
I had booked the ticket through supersaver, one of the flight was cancelled by Etihad airlines so I recieved the message that if suitable option of other flight is not available I can cancel the whole ticket and get full refund. I have email from supersaver that the ticket is cancelled and I will recieve the refund in 3 weeks but when I call after 3 weeks they told it could take maximum 8 weeks and still I have not received my refund back, and its a big amount and I have to chase for my own money begging them to pay me back. this is not fair for customers and these company should be punished at any cost. I will fight till end till I get my money back or these company gets punished.

De oplossing

Please send a notice to Supersaver to pay my refund becasue I cancelled the ticket and booked new ticket only after they confirm me by email that my ticket is cancelled and I will recieve my full refund.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen