Klacht Supersaver Travel: Onmogelijk om in contact te komen

thijsma

Emails worden niet beantwoord, via de telefoon is het al helemaal niet beter. Ik heb inmiddels meer dan 10 keer naar het servicenummer gebeld. Na 10 minuten in de wacht te staan word de verbinding verbroken. Ook heb ik geprobeerd via naar het servicenummer van het Zweedse moederbedrijf te bellen, waar ik exact hetzelfde bandje krijg. Hier wordt de verbinding naar 10 minuten niet verbroken, maar na 30 minuten in de wacht te staan heb ik dit ook maar opgegeven. Ik vraag me af of er wel mensen achter deze telefoonnummers zitten. Mocht het iemand ooit gelukt zijn om contact op te nemen met Supersaver dan hoor ik graag hoe. Vooralsnog lijkt het me onmogelijk een ticket om te boeken of vragen beantwoord te krijgen.

Ik wil graag contact met een persoon, via de email, telefoon.. desnoods kom ik ergens langs heb ik contact via een postduivensyteem.

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?