Klacht Supersaver Travel: Onmogelijk om in contact te komen

Klachtnummer
# 103153
Gebruiker
thijsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Emails worden niet beantwoord, via de telefoon is het al helemaal niet beter. Ik heb inmiddels meer dan 10 keer naar het servicenummer gebeld. Na 10 minuten in de wacht te staan word de verbinding verbroken. Ook heb ik geprobeerd via naar het servicenummer van het Zweedse moederbedrijf te bellen, waar ik exact hetzelfde bandje krijg. Hier wordt de verbinding naar 10 minuten niet verbroken, maar na 30 minuten in de wacht te staan heb ik dit ook maar opgegeven. Ik vraag me af of er wel mensen achter deze telefoonnummers zitten. Mocht het iemand ooit gelukt zijn om contact op te nemen met Supersaver dan hoor ik graag hoe. Vooralsnog lijkt het me onmogelijk een ticket om te boeken of vragen beantwoord te krijgen.

De oplossing

Ik wil graag contact met een persoon, via de email, telefoon.. desnoods kom ik ergens langs heb ik contact via een postduivensyteem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen