Opgelost door Supersaver Travel: Refund nog steeds niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 505867
Gebruiker
Starkie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht naar NewYork van 24 april met Brussels Airlines geboekt via Supersaver wordt geannuleerd vanwege Corona.
Tot op heden (8 maanden later) is er nog geen geld teruggeboekt.
Verschillende keren contact gehad met Supersaver (ook na 2 uur in de wacht), via callcenter in India. Vaak slecht contact, gebrekkig Engels, lange wachttijden. Supersaver zegt dat de aanvraag bij Brussels Airlines ligt voor de refund.
Sinds september krijgen we elke 1e en 15e van de maand een automatische mail met de status dat ze nog steeds wachten op Brussels Airlines.
Inmiddels ook contact opgenomen met Brussels Airlines, zij geven aan dat alle refund aanvragen gehonoreerd worden en dat de aanvragen van het begin van de Corona tijd al terug betaald zijn.

De oplossing

Geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Starkie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen