Klacht Supersaver Travel: Supersaver wilt niet toegeven dat zij een fout hebben gemaakt.

Zohra

Goedendag
Ik was bezig een ticket te boeken van Amsterdam naar Marokko. Dat ging allemaal goed totdat ik moest betalen en op ideal drukte met code sprong hij naar Marokko naar Amsterdam. En dat was niet de bedoeling. Ik belde meteen op naar Supersaver om het door tegeven maar zij wilde niet toegeven dat de fout bij hun was maar bij mij en dat ze het willen cancellen en ik wilde juist een oplossing dat het werdt geboekt van Amsterdam naar Marokko maar ze bleven maar zeggen dat het mijn schuld was totdat mijn zus belde en toegaven dat het aan hun lag. En ze zeggen dat ik 102 euro moet betalen en de rest terug kreeg maar is niet de bedoeling

Ik wil het hele bedrag van de ticket terug of meteen oplossing wordt geregeld dat de ticket naar Amsterdam naar Marokko gaat en dat ze de fout toegeven zoals ze het bij mijn zus hebben gedaan.

Mvg,
Z Bougharda

Bijlagen

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zohra
Ik wil graag dat de ticket wordt opgelost of dat ik mijn gehele bedrag terug krijg of dat de ticket wordt veranderd. Dit is niet leuk want ik zie dat dit vaker is gebeurt

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?