Klacht Supersaver Travel: Superslechte service en misleiding, correspondentie moet in de Engelse taal

andree

Ik had een ticket geboekt via deze website die volledig in het nederlands is, nederlands webadres (supersaver.nl), ontving alle post in het Nederlands, tot ik contact zocht. Toen bleek alles in het Engels te moeten, wat mij bevreemde.
Ik heb betaal voor een service-pakket en toen ik de boeking moest annuleren een mail gestuurd, maar kreeg een mail terug in het engels dat ik op hun website via het contactformulier mijn klacht moest indienen. Heb ik gedaan.
Ondertussen diverse mails gestuurd omdat ik graag wil weten wat ik terug ga krijgen bij annulering, het enige wat ik als antwoord krijg is dat supersaver 65 euro berekent en dat er eerst afgaat, maar wat ik dan terug zou krijgen wordt niet beantwoord.
Wat mijn grootste klacht is dat zij misleidend bezig zijn door voor te doen alsof ze een nederlands bedrijf zijn, resp. Nederlandse vestiging hebben. Daarnaast zelfs al heb je betaald voor service (9.90 euro extra) vergeet het maar, dat woord kennen ze blijkbaar niet.

Ik zou graag geld terug willen, maar wil vooral weten hoeveel en dat ik dus niet alleen supersaver 65 euro extra laat verdienen.

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?