Klacht Supersaver Travel: Superslechte service en misleiding, correspondentie moet in de Engelse taal

Klachtnummer
# 77009
Gebruiker
andree
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een ticket geboekt via deze website die volledig in het nederlands is, nederlands webadres (supersaver.nl), ontving alle post in het Nederlands, tot ik contact zocht. Toen bleek alles in het Engels te moeten, wat mij bevreemde.
Ik heb betaal voor een service-pakket en toen ik de boeking moest annuleren een mail gestuurd, maar kreeg een mail terug in het engels dat ik op hun website via het contactformulier mijn klacht moest indienen. Heb ik gedaan.
Ondertussen diverse mails gestuurd omdat ik graag wil weten wat ik terug ga krijgen bij annulering, het enige wat ik als antwoord krijg is dat supersaver 65 euro berekent en dat er eerst afgaat, maar wat ik dan terug zou krijgen wordt niet beantwoord.
Wat mijn grootste klacht is dat zij misleidend bezig zijn door voor te doen alsof ze een nederlands bedrijf zijn, resp. Nederlandse vestiging hebben. Daarnaast zelfs al heb je betaald voor service (9.90 euro extra) vergeet het maar, dat woord kennen ze blijkbaar niet.

De oplossing

Ik zou graag geld terug willen, maar wil vooral weten hoeveel en dat ik dus niet alleen supersaver 65 euro extra laat verdienen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen