Klacht Supersaver Travel: tijdswijziging + eindbestemming

Altintas

Kort voor de reis heb ik via de mail een tijdswijziging ontvangen van de vlucht naar Istanbul. Dit kan, geen enkel probleem. Supersaver heeft alleen aangegeven dat de tijd zou veranderen en niet de eindbestemming. Nadat ik akkoord heb gegeven voor de tijdswijziging heeft Supersaver mij een website gegeven: www.checkmytrip.com hier kon ik door middel van boekingsreferentie en achternaam de e-ticket en gegevens zien.
Tot mijn verbazing zag ik ook staan dat de eindbestemming was gewijzigd naar Istanbul Ataturk in plaats van Sabiha Gokcen. Dat kan toch niet zomaar?????
Wie betaald de kosten van transfer vanuit Ataturk naar Sabiha Gokcen????

Ik vind het echt schandalig!! En hoop dat ik met deze klacht geholpen kan worden.

Groet,
Mw. Altintas

Ik verwacht minstens een vergoeding zoals de transferkosten. Ik vind het ook zeer kwalijk dat dit niet wordt gemeld door Supersaver en daarom verwacht ik ook wel een extra vergoeding!!!

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?