Klacht Supersaver Travel: Vliegtijden e-ticket komen niet overeen met werkelijke vliegtijd. Ik heb de vlucht gemist

Klachtnummer
# 320656
Gebruiker
Waterhoen00
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb via Supervsaver e-ticktes gekocht van Dusseldorf naar Antalya. heenreis was geen brobleem. terugreis op luchthacenb Antalya vertelde men mij dat mijn vliegtuig al vertrokken was om 12:15 uur, terwijl op mijn e-ticket 18:20 uur stond. Dit was vlucht DE203 op 31 augustus 2018. Ik was ruim op tijd, om 12:30 uur in Antalya.
Ik heb nieuwe tickets moeten haleb voor mijn gezin om weer terug te komen in Nederland. Dit heeft mij 1040 euro gekost. Ik ben niet gebeld of gemaild door Condor of Supersaver. Ik wil mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn schade van 1040 euro vergoed willen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen