Klacht Supersaver Travel: Vlucht geannuleerd maar nooit mijn geld terug gekregen

Klachtnummer
# 525977
Gebruiker
Hayat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 24 februari een vlucht geboekt.
Deze was niet bevestigd. Maar geannuleerd, omdat de vlucht niet meer beschikbaar was.

Ik ben nu 3 weken bezig om mijn geld terug te krijgen, maar nooooit ontvangen.

Ik heb al duizend keer gebeld maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd

De oplossing

Ik wil heel graag mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Supersaver Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Supersaver Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen