Klacht Superwinkel.nl: Bandje van de horloge gaat kapot

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 310143
Gebruiker
Bmutlu
Datum
1 reactie

Details

Klacht

İk heb een Armani horloge gekoct maar na paar uurtjes gebruik is kapot gegaan. İk heb hem netjes terug gestuurd wou me geld terug maar helaas hebben ze dat niet gedaan omdat de horloge wat korter is gemaakt en paar uurtjes gedragen is.

Gewenste oplossing

İk wil netjes mijn geld terug hebben. İk heb bijna € 180 betaald. İk vind heel zonde voor de geld voor paar uurtjes gebruiken.
Geboden oplossing
İk wou me geld terug maar dat hebben ze niet gedaan !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Superwinkel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B. Mehmed,

    Helaas heeft u het horloge pas na 3 weken teruggestuurd aan ons, zonder hierover contact op te nemen bij ons. Wij hebben gezien dat het horloge gebruikerssporen heeft en dat de band is ingekort. Om deze reden kunnen we helaas niet het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.

    Wij laten uw horloge repareren en sturen deze zo snel mogelijk retour aan u.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Superwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen