Klacht Superwinkel.nl: Dit is niet de Mitsouku zoals in de gouden verpakking , andere geur

Bobbie2003

Parfum gekocht Mitsouku van Guerlain de derde flacon in de afgelopen jaren maar deze laatste zit in een andere verpakking en ruikt anders . mijn mening is dat dit niet de originele is. ik voel mij benadeeld helaas,ik gebruik dit parfum al jaar en dag.en weet hoe dit ruiken moet.

ik zou hem graag retourneren en liever de gouden verpakking krijgen of anders een alternatief.

Superwinkel.nl
    Beste Ans,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de geur die je hebt ontvangen. Je hebt nog geen contact opgenomen met onze klantenservice, wij helpen je namelijk graag verder.

Kun je ons misschien een foto toesturen van hetgeen je ontvangen hebt? Het klopt namelijk dat Guerlain nieuwe verpakkingen heeft voor al haar geuren, alleen het kan zijn dat wij de afbeelding op onze website nog niet hebben aangepast. Als dat het geval is, mag je het parfum kosteloos aan ons retourneren.

Je kunt ons bereiken op klantenservice@superwinkel.nl. We horen het graag.

Klantenservice Superwinkel

Ook een klacht indienen over Superwinkel.nl?