Klacht Superwinkel.nl: Jammer dat zij hun fout niet willen accepteren.

Lodewijck

Wij hebben een eau de parfum besteld maar er werd eau de toilette geleverd. Superwinkel houdt vol dat het een parfum is terwijl er toch een sticker van eau de toilette op zit.

Er is gecommuniceerd maar men geef hun vergissing niet toe. Jammer en slecht.

Superwinkel.nl
    Beste Louis,

We hebben een eau de parfum geleverd. Daarvan zijn we 100% zeker. Alleen is er in de fabriek een stickertje op gekomen met 'eau de toilette'. Op het flesje staat echter gewoon dat het om een eau de parfum gaat. Dit is erop gedrukt en daarnaast is het flesje van de eau de toilette een heel ander flesje.

Het parfum is hier geweest ter controle en daaruit is ook gebleken dat het zeker om de eau de parfum gaat.

Superwinkel

Lodewijck
Superwinkel geeft geen oplossing. Zij vinden dat zij gelijk hebben. Terwijl hier een aantal specialisten duidelijk hebben vastgesteld dat het geleverde product niet dat is wat het moet zijn. Deze specialisten adviseren dan ook geen producten bij Superwinkel te kopen en willen daarin hun blogs op terug komen.

Ook een klacht indienen over Superwinkel.nl?