Klacht Surfbikini.eu: Geen bestelling ontvangen en geen geld retour, geen contact te krijgen met bedrijf.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359852
Gebruiker
SurfbikiniDP2019
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 22 februari voor 100 Euro een bikini besteld. Ik heb tot op heden niets ontvangen. Op mijn talloze mailtjes en telefoontjes wordt niet gereageerd. Na de termijn van 30 dagen waarbinnen de bikini had moeten worden besteld, heb ik vorige week de bestelling geannuleerd. Ook daarop is niet gereageerd. Ook niet op berichten via Facebook en reviews die ik heb geplaatst. Ik krijg geen contact, heb geen bestelling en mijn geld krijg ik vooralsnog ook niet terug.

De oplossing

Ik wil dat mijn geld wordt teruggestort. Per direct. Met excuses.

2 reacties

  1. Auteur
    SurfbikiniDP2019
    Datum
    Na tientallen mailtjes en telefoontjes én een klacht hier, nog steeds geen steek verder. 100 euro kwijt en geen bestelling. Wat nu? Aangifte doen?
  2. Auteur
    SurfbikiniDP2019
    Datum
    en nog steeds niet geholpen ...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SurfbikiniDP2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
niks geen contact met bedrijf te krijgen geen geld terug geen bestelling
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Surfbikini.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen