Surfspot.nl

actief

Over ons

SURFspot is een not profit ICT-webwinkel met speciale onderwijskorting op software, clouddiensten en hardware. SURFspot is exclusief voor studenten en medewerkers binnen het Nederlands hoger en mbo onderwijs. Voor en door onderwijs Alle universiteiten, ruim 25 hogescholen, mbo's en enkele onderzoeksinstellingen zijn aangesloten bij SURFspot. Als jouw school/instelling is aangesloten bij SURFspot, kan je gebruik maken van onze website. SURFspot is een initiatief vanuit SURFmarket en opgericht op verzoek vanuit het hoger onderwijs. Je kan gebruik maken van onze website door in te loggen met de inloggegevens waarmee je ook op je onderwijsinstelling inlogt. Na inlog kan je software en/of hardware aanschaffen via onze website. Bekijk de lijst met aangesloten instellingen die gebruik kunnen maken van SURFspot om te controleren of jouw instelling is aangesloten bij SURFspot of niet. Deze lijst kan je vinden door op inloggen te klikken op onze website. Je zal dan een instellingen moeten selecteren, daar staan alle aangesloten instellingen bij vermeld. Onderwijskorting Via SURFspot kun je tegen lage prijzen software en hardware aanschaffen. Je hebt de keuze uit een ruim assortiment aan artikelen van gerenommeerde leveranciers zoals: Adobe, McAfee, Amac en Microsoft. Welke producten je via ons kan aanschaffen is afhankelijk van de licenties die jouw onderwijsinstelling afneemt via SURFmarket. Voor een hoop producten betaalt de onderwijsinstelling namelijk de licenties al voor een gedeelte of helemaal af. Dit is één van de redenen dat SURFspot producten goedkoper kan aanbieden.

Contactgegevens

Reactiesnelheid

Afgelopen 12 mnd Reageert
3 klachten Altijd

Beoordelingen

De afgelopen 12 maanden beoordeelde(n) 3 consument(en) de klachtenafhandeling van Surfspot.nl gemiddeld met een 4,0
Bekijk alle klachten over
Surfspot.nl
happy content sad angry
1 0 0 2

Let op, per klacht kunnen meerdere berichten staan.

Ook een klacht indienen over Surfspot.nl?