Klacht Surfspot.nl: Kan niet inloggen office 365 pro plus

Niels

Ik heb vanmiddag office 365 pro plus gekocht voor 2,99.
Na het registratieproces te hebben voltooid kan ik niet inloggen bij microsoft, de gebruikersnaam of het wachtwoord is kennelijk verkeerd. Ik gebruik exact de gebruikersnaam uit de mail die mij is toegestuurd en het wachtwoord heb ik al 3x gewijzigd zodat het steeds aan alle eisen voldoet en ik die niet fout kan hebben.

Als ik bij microsoft mijn gebruikersnaam @surfspot.nl doe, in plaats van .nu, dan wordt ik doorgestuurd naar een pagina van jullie, maar hier kan ik nog steeds niet inloggen.

Ik zie dat er veel problemen zijn met het inloggen op office 365, ik zou graag normaal gebruik willen maken van de dienst.

Surfspot.nl
    Beste Niels,

We hebben gisteren het volgende bericht naar je verzonden:

Je account voor Office 365 ProPlus is actief. Je kunt met je gebruikersnaam nibulez@surfspot.nu en het door jou gekozen wachtwoord inloggen via de volgende pagina van Microsoft: https://login.microsoftonline.com/ Na inlog kun je de gewenste Microsoft Office-programma’s downloaden en installeren.

Wachtwoord vergeten?
    Ben je het wachtwoord voor je SURFspot.nu account vergeten? Stel dan een nieuw wachtwoord in. Dat kan hier: https://office.surfspot.nl/passwordreset#StartPage

Zorg ervoor dat je wachtwoord aan de volgende eisen voldoet:
    • minimaal 9 karakters en maximaal 12 karakters
    • het wachtwoord dient exact 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal karakter te bevatten, zoals * of @ (bijvoorbeeld Surfspot1@ of Surfsp0t#)
    • Let op: plaats het speciale teken niet vooraan. Uit ervaring blijkt dat het wachtwoord dan niet werkt.

Vragen?
    Heb je vragen over Office 365 ProPlus, kijk dan op onze service-pagina. Staat je vraag er niet bij, mail ons dan gerust opnieuw.

Ook een klacht indienen over Surfspot.nl?