Opgelost door Surfspot.nl: Licentie doet het niet, slechte klantenservice. Bellen kan niet.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555096
Gebruiker
Sterre
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn licentie van sketchup pro doet het niet. Ik ontvang weinig reactie per mail en wacht nu al langer dan een week om het probleem opgelost te krijgen. Je kan ze alleen mailen of chatten wat erg onhandig is. Ik wil graag mijn geld terug of het geregeld hebben. Daar is het nu afwachten op. Ik heb volgende week het programma nodig om mee te werken. Als dit niet lukt loopt ik meteen heel erg achter met mijn studie. De servicegerichtheid vind ik zwaar onder niveau. Ik hoop dat het nog wordt opgelost maar ik ben compleet afhankelijk van hoe snel de klantenservice op de mail reageert. :(

Gewenste oplossing

Ik wil op een snelle manier van het probleem afkomen zonder daar al te veel stress van te ervaren omdat ik het spoedig moet gebruiken.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Surfspot.nl
    Datum
    Dag Sterre,

    Door drukte op onze klantenservice kunnen we momenteel helaas niet iedereen tijdig van een antwoord voorzien. Onze excuses hiervoor.

    Wat vervelend dat het niet lukt om SketchUp te installeren. We hebben je vanmiddag per mail een reactie gestuurd, zou je ons willen laten weten of het hier mee lukt? Alvast heel erg bedankt.

    Hartelijke groet,
    Team SURFspot
  2. Auteur
    Surfspot.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dag Sterre,

    Je hebt inmiddels per mail contact met ons opgenomen en aangegeven dat je klacht is opgelost.
    Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan weer contact met ons op.

    Hartelijke groet,
    Team SURFspot

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Surfspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen