Opgelost door Surfspot.nl: Licentie doet het niet, slechte klantenservice. Bellen kan niet.

content Opgelost
Sterre

Mijn licentie van sketchup pro doet het niet. Ik ontvang weinig reactie per mail en wacht nu al langer dan een week om het probleem opgelost te krijgen. Je kan ze alleen mailen of chatten wat erg onhandig is. Ik wil graag mijn geld terug of het geregeld hebben. Daar is het nu afwachten op. Ik heb volgende week het programma nodig om mee te werken. Als dit niet lukt loopt ik meteen heel erg achter met mijn studie. De servicegerichtheid vind ik zwaar onder niveau. Ik hoop dat het nog wordt opgelost maar ik ben compleet afhankelijk van hoe snel de klantenservice op de mail reageert. :(

Ik wil op een snelle manier van het probleem afkomen zonder daar al te veel stress van te ervaren omdat ik het spoedig moet gebruiken.

Surfspot.nl
    Dag Sterre,

Door drukte op onze klantenservice kunnen we momenteel helaas niet iedereen tijdig van een antwoord voorzien. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat het niet lukt om SketchUp te installeren. We hebben je vanmiddag per mail een reactie gestuurd, zou je ons willen laten weten of het hier mee lukt? Alvast heel erg bedankt.

Hartelijke groet,
    Team SURFspot
    Surfspot.nl
    Dag Sterre,

Je hebt inmiddels per mail contact met ons opgenomen en aangegeven dat je klacht is opgelost.
    Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan weer contact met ons op.

Hartelijke groet,
    Team SURFspot

Ook een klacht indienen over Surfspot.nl?