Klacht Surfspot.nl: Licentie office 365 ProPlus gekocht maar ik kan niet inloggen

Kirsten

Beste,

Op 31-08-2015 heb ik via de site surfspot.nl office 365 ProPlus voor 2,99 euro aangeschaft. Ik heb meteen betaald en 10 minuten na betaling kon ik hem downloaden. Om het daadwerkelijk te krijgen moest ik een nieuw microsoft account aanmaken via surfspot. Dit heb ik gedaan en na activatie hiervan zou ik moeten kunnen inloggen bij de site van microsoft om zo daadwerkelijk office 365 ProPlus te downloaden en op mijn computer te installeren.

Echter zegt de microsoft site dan mijn emailadres en/of wachtwoord niet wordt herkent.

Hierover heb ik naar de klantenservice van Surfspot gemaild en op 3-9-2015 ontving ik een email met de melding dat ze mijn email hadden ontvangen en binnen 48 uur een reactie zouden sturen. Echter had ik 7-9-2015 nog steeds geen antwoord op mijn mail. Hierom heb ik die dag nog een mail gestuurd, hier heb ik nog geen ontvangstbevestiging of antwoord op gehad.

Ik wil graag dat ik word geantwoord op mijn mail met de oplossing zodat ik Office 365 ProPlus wel kan gaan gebruiken. Deze heb ik nodig voor mijn school en ik zit nu al een week zonder. Dit is slechte service.

Graag zo snel mogelijk gebruik kunnen maken van Office 365 ProPlus.

Surfspot.nl
    Beste Kirsten,

We hebben je account gecontroleerd bij Microsoft. Er blijkt dat er iets niet goed gaat tijdens de activatieprocedure. Om er voor te zorgen dat je snel met Microsoft Office-programma’s kunt werken, sturen we je een nieuwe registratielink, waarin een nieuwe vouchercode is verwerkt. Zo kun je een nieuw account aanmaken en kun je hopelijk zo snel mogelijk aan de slag.

Door de volgende link aan te klikken kun je het registratieproces weer starten:
    https://office.surfspot.nl/nl/voucher?key=(je ontvangt je nieuwe voucher via de e-mail)

Let er op dat de gebruikersnaam niet hetzelfde kan zijn en dat het wachtwoord aan de volgende eisen dient te voldoen:
    • minimaal 9 karakters en maximaal 12 karakters
    • het wachtwoord dient exact 1 hoofdletter, 1 cijfer en 1 speciaal karakter te bevatten, zoals * of @ (bijvoorbeeld Surfspot1@ of Surfsp0t#)
    • Let op: plaats het speciale teken niet vooraan. Uit ervaring blijkt dat het wachtwoord dan niet werkt.

Heb je de registratie voltooid en bevestigd? Log dan in op https://login.microsoftonline.com/ met je @surfspot.nu gebruikersnaam om de gewenste Microsoft Office-programma’s downloaden en installeren.

Vragen?
    Heb je vragen over Office 365 ProPlus, kijk dan op onze service-pagina. Staat je vraag er niet bij, mail ons dan gerust opnieuw.
    Kirsten
    Beste,

De vouchercode die ik via mijn email heb ontvangen werkt ook niet. Ik krijg de melding dat de vouchercode niet correct is, en dat deze al in gebruik is.

Graag zo snel mogelijk antwoord aangezien mijn oude abonnement over 3 dagen is verlopen. Dit betekent dat ik dan helemaal geen word meer kan gebruiken.

Groet,
    K. Hoeberichts
    Surfspot.nl
    Onze excuses voor het ongemak. Er is iets fout gegaan tijdens de activatie van jouw account.
    We hebben onze partner die de accounts beheert verzocht dit op te lossen.

Zij zullen handmatig een account voor je aanmaken. We hopen dat dit uiterlijk binnen twee dagen is gedaan.
    Wij zullen ook contact met je opnemen als het is opgelost.

We hopen je hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
    Als je nog vragen hebt horen we het graag.

Ook een klacht indienen over Surfspot.nl?