Opgelost door Surfspot.nl: Uitblijvende reactie op een vraag/probleem.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 595423
Gebruiker
MW
Datum
1 reactie

Details

Klacht

23 maart heb ik contact opgenomen met de klantenservice over een defect product (MacBook Pro). Ik heb alle benodigde documenten aangeleverd en wacht nu sinds 8 april op een antwoord. Gedurende deze maand heb ik drie keer gemaild of er al een antwoord is, maar telkens krijg ik te horen dat er geen nieuws is. Graag zou ik zo snel mogelijk een antwoord op mijn vraag krijgen, aangezien ik mijn laptop nodig heb voor mijn studie en werk en ik nu afhankelijk ben van anderen. Een maand lijkt mij ruim voldoende om een antwoord te geven op de vraag van een klant. De mail-uitwisseling vanaf 23 maart tot op heden is te vinden in de bijlage.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk een duidelijk antwoord geven op mijn vraag waar ik iets mee kan.
Geboden oplossing
Binnen 2 uur gereageerd en aangeboden om de reparatiekosten te vergoeden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Surfspot.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mirjam,

    Excuses voor het ongemak. Wij hebben besloten om de reparatiekosten eenmalig vergoeden. Ik heb jou zojuist gemaild meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Team SURFspot

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Surfspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen