Klacht Surpriseboxshop.nl: Kind opgelicht

Klachtnummer
# 523009
Gebruiker
Cinnhell
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 15 had voor 1 euro een box besteld. Alleen maar troep erin, overblijfselen van marketing en nog stuk ook. Ik dacht dat het rommel was of reclame en heb het weggegooid. Wij waren aan het verhuizen en verbouwen,dus geen aandacht meer aan gegeven. Later kregen wij steeds rekeningen en ik heb gebeld. Ik zou 20 euro administratie kunnen betalen en dan was het afgehandeld, maar mijn minderjarige zoon krijgt nog steeds facturen langer als een half jaar nu. Ze sturen steeds met een ander emailadres, oplichters dus. Triest dat ze zo gebruik maken van de onwetendheid van kinderen.

De oplossing

Ik wil geen facturen meer ontvangen, want heb bewijs dat het is afgehandeld. De 20euro heb ik betaald zoals afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Surpriseboxshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Surpriseboxshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen