Klacht Surpriseboxshop.nl: Oplichter

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481995
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is echt oplichter. Ik ben winnaar en mocht alleen verzendkosten betalen van 2,95 euro. Het is troep. In het pakket. Zeker iets €10 euro. As je behoud wil dan 55 euro betalen. Het is oplichter. Ik heb een pakket terug gestuurd en volgens hun dat niet binnen twee weken is en moet volledig betaald. Het is helemaal onzin. Ze willen maar geld verspillen. Oplichter bedrijf!!!

De oplossing

Eerlijk behandeld!!! Niet geld verspillen!! Dat ik niet hoef betalen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Surpriseboxshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Surpriseboxshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen