Klacht Surpriseboxshop.nl: Oplichters

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 457085
Gebruiker
Jantje #74
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een surprise box t.w.v. 110 euro besteld voor 2 euro 95. Oké dom misschien , in de kleine lettertjes staat dat je het pakket mag houden als je 55 euro betaald, mocht het pakket je' onverhoopt 'niet bevallen, mag je het retour sturen op eigen kosten.... nu zat er werkelijk waar alleen maar rotzooi in! In mijn ogen nog niet die 2 euro 95 waard! Ik heb hun gemaild dat ik voor die rotzooi(ananas spiegel ding, bidon,oordopjes, rode zonnebril kaarsje wasnetje, uit china) niks wil betalen, ook geen verzendkosten. Ze hebben trouwens hetzelfde adres als mysteryshop.nl in Amsterdam

Gewenste oplossing

Ik wil geen kosten hebben om die rotzooi terug te sturen! Zie foto
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Surpriseboxshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Surpriseboxshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen