Klacht SurpriseFactory.eu: Surprise factory Ria Bos sigarenmaakster klacht

K&K

Mijn man had voor zijn verjaardag een bon gehad voor 2 personen om sigaren te gaan maken bij mevrouw Ria Bos te Kampen.
Omdat wij van ver moesten komen hebben wij een overnachting geboekt met onze schoonzus en zwager want de mannen gingen de sigaren maken.
Afspraak gemaakt met mevrouw Bos maar toen de mannen op de afgesproken dag en tijd bij der huis aan kwamen was het huis leeg en mevrouw totaal niet te bereiken.
Geirriteerd zijn we naar huis gereden en smaandags gelijk Suprise Factory gebeld en ik moest het op de mail zetten.... Gedaan en mevrouw nam via de app contact op en de afspraak gemaakt dat ze naar ons huis zou komen..... Nou weer niets gehoord en nogmaals de Suprise Factory gebeld dat ik mijn geld terug wilde maar dat deden ze niet.... Hun weer haar gebeld.... Appte ze weer met excuses en van alles nou ze zou in de kerst vakantie komen want dan waren de mannen vrij en zij zou echt contact met ons op nemen.... Tis inmiddels 19 januari en nog niets gehoord!
Vind dit echt niet kunnen 60 euro stopt ze zo in der zak..... Voel me echt opgelicht..... Bedankt Suprise Factory en mevrouw Bos uit Kampen!
Ik ga hier echt werk van maken!

Ik wil gewoon mijn geld terug!!

???
    SurpriseFactory.eu
    Beste mevrouw,

Wat vervelend dat er geen oplossing is geboden voor uw situatie. Wij hebben contact gehad met mevrouw Bos en waren in veronderstelling dat dit was opgelost. Wij hebben uw bericht nu opgepakt en zullen u per mail nader informeren.

Met vriendelijke groet, SurpriseFactory.eu
    K&K
    Kan ik de bonnen naar jullie terug sturen dat jullie mijn geld terug storten?
    Want als mevrouw Bos het doet geeft ze er 50 euro voor terwijl ze 60 euro waard zijn.... En ik vind ook dat ik daar recht op heb.... Na een jaar gezeur hier over!
    Geen beste service bij jullie!
    SurpriseFactory.eu
    Beste mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw reactie.

Onze excuses voor deze vervelende situatie.

Wij hebben vernomen dat de organisator dit gaat oplossen met u. Mocht dit op de korte termijn niet in orde komen, adviseren wij u even contact op te nemen met ons. Wij zullen vanzelfsprekend deze situatie met u oplossen.

Met vriendelijke groet, SurpriseFactory.eu.