Klacht SurpriseFactory.eu: Surprisefactory biedt geen oplossing voor mijn probleem

SpamSMS

Vorige week heb ik enthousiast 2 cadeaubonnen ( culinaire fietsroute) t.w.v. 80 euro besteld voor de verjaardag van mijn vriend. Het was mij niet duidelijk dat de fietsroute vanaf 22 km begint. Ook had ik 2 keer een medewerker van surprisefactory gesproken en zij gaf aan dat ik eerst de cadeaubon moest bestellen dan achteraf voor datum en route kon kiezen. Ik deed precies zoals mij werd verteld. Toen het mij eenmaal duidelijk werd dat ik minimaal 22 km moet fietsen, was ik geschrokken, aangezien ik zulke afstanden momenteel fysiek niet aankan. Ik heb de medewerker van Surprisefactory gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen of desnoods een andere arrangement kan uitkiezen. Beide opties zijn niet mogelijk.Haar antwoord was dat ik de cadeaubon (twv 80 euro) aan iemand anders kan geven. Maar ik wil juist het cadeau aan mijn vriend geven en samen met hem zijn verjaardag vieren.

Een andere arrangement (iets wat ik fysiek aankan) of geld terug

SurpriseFactory.eu
    Beste mevrouw,

Wij hebben destijds telefonisch contact met elkaar gehad naar aanleiding van uw aankoop van de culinaire fietsroute. Toen zijn er wat mogelijkheden besproken met elkaar, waardoor u zelf aangaf toch te kunnen gaan deelnemen. Wij hopen dat u destijds een fijne fietstocht heeft gehad en samen met uw vriend heerlijk heeft gegeten.

Met vriendelijke groet, team Surprisefactory.com

Ook een klacht indienen over SurpriseFactory.eu?